Často kladené otázky

Prečo mám nakúpiť práve od vás?

V našom e-shope si vyberiete zo širokého sortimentu produktov potrebných pre vašu prax a to z pohodlia vášho domova.

Zabudol som heslo, čo mám robiť?

Pri prihlásení zvoľte možnosť „Zabudnuté heslo“. Následne obdržíte do mailu link, pomocou ktorého si heslo obnovíte.

Existuje minimálna objednávka?

Áno, minimálna objednávka je vo výške 25 € bez DPH (hodnota tovaru).

Ako najrýchlejšie nájdem konkrétny produkt?

Do vyhľadávacieho poľa môžete zadať názov tovaru, kategóriu, alebo číslo produktu (ak je k dispozícií napr. z predchádzajúcej objednávky – faktúry) a zobrazia sa vám zodpovedajúce výsledky.

Aký spôsob doručenia ponúkate?

Balíky posielame kuriérskou spoločnosťou DPD, rozmerné balíky a tovar na palete posielame špedičnou spoločnosťou.

Ako viem, že ste obdržali moju objednávku?

Po zadaní objednávky cez e-shop dostanete automaticky generovaný e-mail. Tento e-mail potvrdzuje úspešné odoslanie objednávky. V najbližších dňoch dostanete ďalší e-mail s potvrdením termínu dodania a informáciami k úhrade.

Koľko stojí poštovné?

Balíky s bežnou váhou sú v cene 6,50 € bez DPH. Pri väčších a ťažších balíkov je predpokladaná cena dopravy kalkulovaná v košíku. V ojedinelých prípadoch sa môže táto cena líšiť od reálne fakturovanej čiastky.

Moja objednávka ešte nedorazila... čo môžem urobiť?

Overte prosím či bola prekročená potvrdená doba dodania. Ak ide o tento prípad, kontaktujte nás prosím prostredníctvom office@slovamed.sk alebo 0915 11 77 55.

Obdržal/a som poškodený tovar, ako postupovať?

Je pre nás dôležité, aby sme našim zákazníkom dodali kvalitné produkty. Ak je váš tovar vadný, veľmi nás to mrzí. V tom prípade nás s reklamáciou neodkladne kontaktujte formou e-mailu a použite prosím „Reklamačný protokol“, ktorý nájdete na úvodnej strane nášho e-shopu.

Ak ste tu nenašli odpoveď na vašu otázku, kontaktujte nás na telefónnom čísle 0915 11 77 55 alebo formou e-mailu na office@slovamed.sk